NASTAL ČAS porozumět svým zákazníkům

WORKSHOP Empathyboost

Zvyšte svoji ziskovost a stabilitu podnikání díky business empatii – tréninky pro lepší porozumění sobě i zákazníkům!

chci se dovědět více na webináři

Co je to empathyboost

EmpathyBoost je 2-denní živý workshop, který vám pomůže získat a udržet zákazníky pomocí empatie. Tento kurz vám poskytne cenné znalosti a dovednosti, jak lépe porozumět potřebám vašich zákazníků a poskytnout jim takové produkty a služby, které oni sami chtějí a poptávají.

Během workshopu se budete učit, jak nastavit svoji mysl, aby pracovala pro vás, jak nastavit a definovat cíle, jak identifikovat své silné stránky a potřeby zákazníků, jak analyzovat trh a konkurenci. Naučíte se, jak určit a pochopit personu vašeho zákazníka.

Výsledkem workshopu budou nástroje pro zlepšení ziskovosti a úspěšnosti vašeho podnikání.

Máte zájem získat EmpathyBoost pro celý váš tým?

Pro koho je workshop určen

Tento workshop je určen pro všechny, kdo se zabývají vytvářením, inovováním nebo obchodem produktů a služeb a chtějí zlepšit své schopnosti komunikace a porozumění potřebám zákazníků pomocí empatie.

Co můžete očekávat

Z workshopu EmpathyBoost si odnesete zlepšení svých schopností komunikovat s lidmi a lépe porozumíte jejich potřebám a emocím. Získáte nové nástroje a techniky, které vám pomohou budovat silné vztahy se zákazníky a udržet je.

Workshop se zaměřuje na pochopení fungování mozku, transakční analýzu, sociální potřeby, návyky úspěšných lidí, nastavení cílů, své vlastní poslání, analýzu trhu a konkurence, analýzu trendů, empatii zákazníka a SWOT analýzu.

Workshop je vhodný pro všechny, kteří se zabývají vytvářením, inovováním produktů a služeb nebo jejich nebo obchodem.

Benefity a přínosy Workshopu empathyboost

  • Zlepšení schopnosti porozumět potřebám zákazníků.
  • Lépe se naučit komunikovat a pracovat s ostatními.
  • Zlepšení schopnosti definovat hodnoty, vizi a poslání značky
  • Naučení se definovat cíle a identifikovat překážky v jejich dosažení.
  • Vytvoření analýzy trhu a konkurence, identifikace trendů a prostoru pro vytvoření produktu, nebo služby
  • Lepší porozumění funkce mozku a procesu učení.
  • Poznání svých motivů a potřeb.
  • Zlepšení schopnosti určovat persony zákazníků a empatie vůči nim.
  • Zlepšení schopnosti identifikovat současný a vytoužený stav zákazníků.
  • Nové základy uvědomění k vyšší ziskovosti a úspěšnosti podnikání

ZKUŠENOSTI MÝCH KLIENTŮ

Co vás čeká?

Během dvou dnů získáte nástroje a úhel pohledu, který vám navždy změní váš pohled na podnikání. Vytvoříte svůj skvělý byznys plán, který bude základem vašeho podnikatelského úspěchu.

Fungování mozku

Osobní analýza

Nastavení cílů

Návyky úspěšných

Analýza prostředí

Analýza zákazníka

Prostor pro produkt, nebo službu

Jasná definice problému a naší role v podnikání

Prezentace a zpětná vazba

JSTE PŘIPRAVENI NABOOSTOVAT Vaši empatii NA NOVOU ÚROVEŇ?

Připojte se k našemu webináři a zjistěte vše, co potřebujete vědět o našem kurzu. Během prezentace vám představíme hlavní témata kurzu, ukážeme vám, jakým způsobem se budete učit a odpovíme na vaše otázky. Přihlaste se nyní a připravte se na vstup do světa úspěšného podnikání.

Nejčastější dotazy

Trénink je naplánovaný na dva dny (1 víkend tj. sobota-neděle) a cena je stanovena na 19 900 Kč bez DPH na účastníka. V ceně je zahrnuto občerstvení.

Trénink je určen pro každého, kdo chce budovat svou značku, nebo se věnovat přípravě značek pro své klienty. Ideální je, aby účastník absolvoval následné dva workshopy tj. BrandBoost a InnovationBoost, aby lépe porozuměl opravdovým potřebám svých zákazníků a měl vytvoření produkt nebo službu, která cílí na tyto potřeby.

Prezentovat bude Miroslav Šperl, podnikatel, který za dobu 17 let svého podnikání nasbíral zkušenosti v tvorbě podnikatelských záměrů a projektů, které řídil a vedl.

Platbu je třeba uhradit s dostatečným předstihem před konáním kurzu na základě vystavené faktury a její splatnosti.

Účastníci si projdou celým procesem vytváření brandu od vize až po vytvoření návrhu komunikační strategie. Odnesou si pevné základy pro jejich značku, zpětnou vazbu a dovednosti a nástroje, se kterými budou moci dále pracovat při rozvoji a budování značky.