NASTAL ČAS VYTVOŘIT produkty a služby, které zákazníci chtějí

workshop inNovationBoost

Na workshopu se podíváte mimo běžná řešení a vytvoříte skvělou produktovou nabídku, díky které získáte svou podnikatelskou výhodu.

Chci se dovědět více na webináři

Co je to INNOVATIONBoost

InnovationBoost je workshop, který si klade za cíl pomoci účastníkům vytvořit vysoce kvalitní a přínosný produkt nebo službu, který bude mít na trhu úspěch a zákazníci jej budou ochotně nakupovat.

Workshop se zaměřuje na využití inovačních technik, jako je push a pull metoda pochopení zákaznické perspektivy a způsoby inovace podle zákaznického profilu.

Účastníci workshopu se naučí, jak vytvořit hodnotovou nabídku, jak testovat prototyp a jak provádět A/B testování.

Workshop je vhodný pro podnikatele, manažery, inovátory a všechny, kteří chtějí zlepšit své inovační dovednosti a dosáhnout úspěchu v podnikání a konkurenční výhody na trhu.

Máte zájem získat INNOVATIONBoost pro celý váš tým?

Pro koho je workshop určen

Workshop InnovationBoost je určen pro každého, kdo má zájem vytvářet inovativní produkty nebo služby a chce je úspěšně prosadit na trhu. Kurz je vhodný pro podnikatele, manažery, inovátory, marketingové specialisty, produktové manažery a další profesionály, kteří se chtějí naučit inovační techniky a strategie. Kurz je také vhodný pro ty, kteří chtějí zlepšit své podnikání nebo rozvíjet své inovační dovednosti v oblasti podnikání.

Co můžete očekávat

Na workshopu InnovationBoost se naučíte mnoho užitečných dovedností a technik, které vám pomohou vytvořit inovativní produkt nebo službu a úspěšně ho prosadit na trhu. Workshop se skládá z řady interaktivních cvičení, prezentací a praktických příkladů, které vám umožní lépe pochopit inovační proces a naučit se využívat inovační techniky ve své práci. Na workshopu si vytvoříte návrh svého nového produktu nebo služby, na který získáte zpětnou vazbu, která vás posune ke skvělému a ziskovému podnikání.

Benefity a přínosy workshopu innovationboost

  • Naučíte se vytvářet inovativní produkty a služby, které budou úspěšné na trhu.
  • Naučíte se efektivně pochopit potřeby a preference zákazníků a vytvořit na to založený produkt.
  • Zlepšíte své schopnosti v oblasti designu a nápadů a naučíte se využívat inovační techniky.
  • Naučíte se vytvářet hodnotovou nabídku a plán podnikání, které budou úspěšné na trhu.
  • Naučíte se využívat techniky a strategie pro pochopení zákaznických potřeb a preferencí.
  • Naučíte se využívat A/B testování a vyhodnocování výsledků, což vám pomůže lépe pochopit, co funguje.
  • Naučíte se spolupracovat s týmem a využívat jeho potenciál k vytváření inovativních produktů.
  • Zlepšíte své prezentační a komunikační dovednosti, což vám pomůže představit svůj produkt nebo službu na trhu.
  • Budete mít možnost setkat se s dalšími lidmi v oblasti inovací a podnikání se kterými můžete sdílet zkušenosti a získávat inspiraci a zpětnou vazbu.

ZKUŠENOSTI MÝCH KLIENTŮ

JSTE PŘIPRAVENI NABOOSTOVAT VaŠe produkty NA vyšší ÚROVEŇ?

Připojte se k našemu webináři a zjistěte vše, co potřebujete vědět o našem workshopu InnovationBoost. Během prezentace vám představím hlavní témata workshopu, ukážu vám, jakým způsobem se budete učit a odpovím na vaše otázky. Přihlaste se nyní a připravte se na vstup do světa úspěšného podnikání.

Nejčastější dotazy

Trénink je naplánovaný na 2 dny (sobota-neděle) a cena je stanovena na 19 900 Kč bez DPH na účastníka. V ceně je zahrnuto občerstvení.

Školení je určeno pro každého, kdo si chce budovat svou značku, nebo se věnovat přípravě značek pro své klienty. Ideální je, aby účastní následně absolvoval živé workshopy EmpathyBoost a BrandBoost, aby lépe porozuměl opravdovým potřebám svých zákazníků a měl vytvoření produkt nebo službu, která cílí na tyto potřeby.

Prezentovat bude Miroslav Šperl, podnikatel, který za dobu 17 let svého podnikání nasbíral zkušenosti v tvorbě podnikatelských záměrů a projektů, které řídil a vedl.

Platbu je třeba uhradit s dostatečným předstihem před konáním kurzu na základě vystavené faktury a její splatnosti.

Účastníci si projdou celým procesem vytváření brandu od vize až po vytvoření návrhu komunikační strategie. Odnesou si pevné základy pro jejich značku, zpětnou vazbu a dovednosti a nástroje, se kterými budou moci dále pracovat při rozvoji a budování značky.