Příběh privátní investiční společnosti
SUŠÁNKA & PARTNEŘI s.r.o.

od běžného finančního poradce AŽ PO DŮVĚRYHODNOU ZNAČKU, KTERÁ PŘITAHUJE KLIENTY S MAJETKEM VE STOVKÁCH MILIONŮ KORUN.

% Nárůst od roku 2018 DO 2023:

Obrat společnosti

+ 1 200 %

Spravované prostředky

+ 4 600 %

Počet klientů

+ 1 300 %

  • Společnost Sušánka&partneři je společnost založena Janem Sušánkou, privátním investičním poradcem v ČR.
  • Honzovo cílem bylo vybudovat takové portfolio, které bude jeho klientům generovat nekonečnou rentu.
  • Honza je pokračující generací úspěšných podnikatelů z rodiny Sušánků.

JAN SUŠÁNKA
INVESTIČNÍ PORADCE

ZAČÁTek podnikání v privátních investicích:

Honza založil společnost Sušánka&partneři s.r.o. Měl znalosti z oboru investic a pomalu sbíral zkušenosti s novými klienty. Klienti ho neznali a on sám úplně nevěděl, co přesně by jeho služba měla klientům přinášet, aby je oslovila.

Věděl však, že chce:

  • Jít do online světa a naučit se pracovat také v online prostředí
  • Naučit se přesně komunikovat k cílové skupině investorů
  • Zaujmout podnikatele
  • Najít nový směr, protože konkurence byla veliká a měla náskok

Honza měl jednu velkou výhodu oproti ostatním – nebál se vystoupit z komfortní zóny a investovat do svého podnikání.

Hledal někoho, kdo mu pomůže.

NESPOKOJTE SE S PRŮMĚREM

Změňte své myšlení a změníte svůj svět – odhalte svůj potenciál a dosáhněte úspěchu.

Setkání

Píše se rok 2018. Poprvé jsme se s Honzou setkali na podnikatelském networkingu v Praze. Já jsem již nějakou dobu připravoval vzdělávací kurzy a workshopy pro finanční poradce na téma:

“Jak budovat úspěšný finanční byznys.“


Honza byl tehdy velmi zapálený pro to, vytvořit něco skvělého, ale trochu přešlapoval na místě. Pak se ale odhodlal mě oslovit.

„Míro, s Vámi už jsem chtěl dlouho mluvit.“

1. KROK: ROZHODNUTÍ

Po dvou týdnech jsme se znovu potkali a Honza začal nadšeně vyprávět o svých vizích.

„Bylo úžasné poslouchat jeho nadšení a zápal pro podnikání.“

Již na prvním setkání jsme se dohodli na zásadní věci:

„Ta vize se stane.“

„Ať si myslíš, že něco zvládneš,
nebo si myslíš, že to nezvládneš, vždycky máš pravdu“ Henry Ford


2. KROK: VIZE A MYSL

Správně nastavená vize a mysl rozhodovala po celou dobu naší spolupráce! Budovali jsme klíčové postoje:

Chuť se učit

Honza připustil, že nikdy nebude mít hotovo, že úspěch je cesta ne cíl.

Schopnost přijmout změnu

Naučil se přijmout, že se jeho představy úplně vždy nenaplňují a že neúspěch, který přišel, je vlastně příležitost. Protože neúspěchem zjišťoval, kudy cesta nevede.

TouhA po dosažení cíle

Zvedali jsem touhu po cíli. Díky tomu dal svému záměru prioritu a dokázal obětovat věci, které měl rád, aby mohl jít svou novou cestou za svým cílem. I když to bylo těžké, tak se pro něj touha uspět stala prioritou.

3. KROK POCHOPENÍ

Pochopit prostředí

Co se děje na finančním trhu, kdo nám konkuruje, kdo jak vystupuje a co svým klientům přináší byl automaticky první krok, abychom se odrazili. Honza byl ochoten žít za minimální finanční prostředky, protože věděl, že potřebuje peníze na nejlepší lidi, kteří posunou jeho byznys dále.

Poznat sebe

Zjištění Honzových silných stránek a jejich podporování nám pomohlo Honzu posílit pro věci, které mu tolik nešly, ale musel je udělat. Správný lídr bere věci jako výzvu.

Pokorně přijmout

Honzova pokora přijmout, že něco neumí, byla obdivuhodná, o to více jsme se právě zaměřili na to, co Honza umí, a to jsme pilovali. Věci, které mu tolik nešly jsme delegovali na nejlepší možné lidi.

Jít do hloubky

Jít do hloubky potřeb a chování zákazníků byl velmi náročný proces. Potřebovali jsme pochopit zákazníkovi touhy, emoce, myšlenky i rozpory v chování. Zaměřili jsme se na empatii, abychom získali relevantní data. Přiznat si realitu je velmi někdy opravdu obtížné, ale myslím, že jsme to zvládli na jedničku. Vy se nyní můžete také přihlásit na workshop EmpathyBoost, kde se naučíte pochopit opravdové potřeby vašich zákazníků.

„Přestaňte dělat věci, které vás neposouvají
a stanete se efektivnějším!“

4. KROK: MOŽNOSTI

Prozkoumat možnosti a vybrat nejlepší varianty k dosažení vize

Tato chvíle byla pro Honzův byznys zcela zásadní. Byl čas na kreativitu a inovaci, se kterou jsme strávili desítky hodin. Pak přišlo zásadní rozhodnutí, ke kterému se Honza postavil jako opravdový lídr.

Honza řekl:

“TO CHCI A TAK TO BUDE“

Získat dovednosti inovátora jedním kliknutím


5. KROK: VÝZVA A TESTOVÁNÍ

Přijmout výzvu a snažit se být pochopen. Jít za cílem a optimalizovat postupné kroky.

Pro Honzu jako introverta bylo toto
období velmi těžké.


Naučte se
přijímat „odmítnutí“ jako výzvu a
příležitost pro zlepšení.

Přijímal PŘÍLEŽITOSTI, které VŠECHNA „odmítnutí“ přinášely a podle toho jsme spolupracovali při nastavení inovací

6. KROK INOVACE a brand

naučit se budovat brand a komunikaci jedním kliknutím

Neustále inovujte, budujte značku a ptejte se:
jak to, co dělám, mohu dělat lépe?

Úspěch je cesta, nikoliv cíl.

S Honzou jsme ve stálém kontaktu, prakticky na denní bázi diskutujeme a posouváme Honzův byznys, protože jak říkám: „Nikdy nebudeme mít hotovo.“ To nám dává konkurenční výhodu a klientům jistotu, že naše služby budou stále lepší. Honza postupuje dále ve svém počátečním nastavení a tak stále hledá jak být ještě lepší, než v současnosti je.

Co říká Honza o naší spolupráci:

„Jak to říct doslova. M​íra​ Vás ​​zvedne z​e​ židle a donutí Vás konat. Nebude Vás plácat po ramenou, ale ukáže Vám Vaše slabiny a nedostatky. Bude to bolet a někdy hodně. Dostane Vás z komfortní zóny a zároveň Vás donutí přemýšlet o Vašem podnikání zcela jinak.“
„Uvědomíte si tak spoustu věcí, které jste před tím neviděli. Za M​írou jsem poprvé přišel, když jsem zakládal Sušánka & partneři a společně jsme nastavili komunikaci směrem k našim investorům. Dá se říct, že Míra​ má velký podíl na úspěchu naší firmy. Zároveň​,​ v současné době​,​ transformujeme komunikaci směrem k novým cílovým investorům a Míra je opět u toho. Už nyní po první fázi nás M​íra​ strašně posunul. Zároveň je pro mě M​íra​ velkou podporou ve formě konzultací p​o​ telefon, kde ​prakticky ​denně rozebíráme mé myšlenky​ a nápady​, které přicházejí. ​T​o mě​ osobně​ a firmu strašně posouvá.“