Obrat společnosti
+ 1 200 %
Spravované prostředky
+ 4 600 %
Počet klientů
+ 1 300 %

JAN SUŠÁNKA
INVESTIČNÍ PORADCE
ZAČÁTek podnikání v privátních investicích:
Honza založil společnost Sušánka&partneři s.r.o. Měl znalosti z oboru investic a pomalu sbíral zkušenosti s novými klienty. Klienti ho neznali a on sám úplně nevěděl, co přesně by jeho služba měla klientům přinášet, aby je oslovila.
Věděl však, že chce:
Honza měl jednu velkou výhodu oproti ostatním – nebál se vystoupit z komfortní zóny a investovat do svého podnikání.
Hledal někoho, kdo mu pomůže.

NESPOKOJTE SE S PRŮMĚREM
„Změňte své myšlení a změníte svůj svět – odhalte svůj potenciál a dosáhněte úspěchu.„
Setkání
Píše se rok 2018. Poprvé jsme se s Honzou setkali na podnikatelském networkingu v Praze. Já jsem již nějakou dobu připravoval vzdělávací kurzy a workshopy pro finanční poradce na téma:
“Jak budovat úspěšný finanční byznys.“
Honza byl tehdy velmi zapálený pro to, vytvořit něco skvělého, ale trochu přešlapoval na místě. Pak se ale odhodlal mě oslovit.
„Míro, s Vámi už jsem chtěl dlouho mluvit.“
1. KROK: ROZHODNUTÍ
Po dvou týdnech jsme se znovu potkali a Honza začal nadšeně vyprávět o svých vizích.
„Bylo úžasné poslouchat jeho nadšení a zápal pro podnikání.“
Již na prvním setkání jsme se dohodli na zásadní věci:
Správně nastavená vize a mysl rozhodovala po celou dobu naší spolupráce! Budovali jsme klíčové postoje:
Chuť se učit
Honza připustil, že nikdy nebude mít hotovo, že úspěch je cesta ne cíl.
Schopnost přijmout změnu
Naučil se přijmout, že se jeho představy úplně vždy nenaplňují a že neúspěch, který přišel, je vlastně příležitost. Protože neúspěchem zjišťoval, kudy cesta nevede.
TouhA po dosažení cíle
Zvedali jsem touhu po cíli. Díky tomu dal svému záměru prioritu a dokázal obětovat věci, které měl rád, aby mohl jít svou novou cestou za svým cílem. I když to bylo těžké, tak se pro něj touha uspět stala prioritou.
3. KROK POCHOPENÍ
Pochopit prostředí
Co se děje na finančním trhu, kdo nám konkuruje, kdo jak vystupuje a co svým klientům přináší byl automaticky první krok, abychom se odrazili. Honza byl ochoten žít za minimální finanční prostředky, protože věděl, že potřebuje peníze na nejlepší lidi, kteří posunou jeho byznys dále.
Poznat sebe
Zjištění Honzových silných stránek a jejich podporování nám pomohlo Honzu posílit pro věci, které mu tolik nešly, ale musel je udělat. Správný lídr bere věci jako výzvu.
Pokorně přijmout
Honzova pokora přijmout, že něco neumí, byla obdivuhodná, o to více jsme se právě zaměřili na to, co Honza umí, a to jsme pilovali. Věci, které mu tolik nešly jsme delegovali na nejlepší možné lidi.
Jít do hloubky
Jít do hloubky potřeb a chování zákazníků byl velmi náročný proces. Potřebovali jsme pochopit zákazníkovi touhy, emoce, myšlenky i rozpory v chování. Zaměřili jsme se na empatii, abychom získali relevantní data. Přiznat si realitu je velmi někdy opravdu obtížné, ale myslím, že jsme to zvládli na jedničku. Vy se nyní můžete také přihlásit na workshop EmpathyBoost, kde se naučíte pochopit opravdové potřeby vašich zákazníků.
Prozkoumat možnosti a vybrat nejlepší varianty k dosažení vize
Tato chvíle byla pro Honzův byznys zcela zásadní. Byl čas na kreativitu a inovaci, se kterou jsme strávili desítky hodin. Pak přišlo zásadní rozhodnutí, ke kterému se Honza postavil jako opravdový lídr.
Honza řekl: